هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

دستگیری اشرارجاده

دستگیری اشرارجاده مهاباد- بوکان

  
سارقان محور برهان درجاده مهاباد -بوکان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهابادگفت: با تلاش مأموران این نیرو هفته گذشته چهارشرور که حدودیک ماه قبل درمحوربرهان درجاده مهاباد–بوکان شبانه ازسرنشینان خودرویی زورگیری واخاذی کرده بودند؛دستگیرو به مقامات قضایی تحویل شدند.
سرهنگ عباسی افزود:ازاین افراد شرور،یک قبضه اسلحه واموال و وجوه سرقت شده از رهگذران شامل 2دستگاه ال سی دی و 6 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد دستگیر شدگان به شرارتهای قبلی خوددر محور برهان نیز اعتراف کردند.

نطق میان دستور دکتر عثمانی

متن کامل نطق میان دستور دکتر عثمانی درصحن علنی مجلس شورای اسلامی

ادامه مطلب ...

بی فرهنگی!

بی فرهنگی یا با فرهنگی بوکان سیتی!
توی این خیابان پهن و عریض بین فلکه اسکندری و فرمانداری و از فرمانداری تا بیمارستان قدیم، پیاده روها که جای سوزن انداختن نیست .مخصوصا اگر پنج شنبه بعد از ظهر باشد که انگار  تمام جمعیت بوکان توی این خیابان  ام پی تری شده است .انواع و اقسام تیپ ها و مدل ها از جوجه تیغی و آدم فضایی بگیر تا مانکن های بوکان فشن و اِمو گِل و پوفی بوی و پیفی بوی و بوی پیف پاف و.....میتوانی توی این خیابان شانزه لیزه بوکان پیدا کنی....




کل این مطلب جالب رو در سایت بوکان سیتی ببینید
(نویسنده -کاکه حمه ) سایت بوکان سیتی

ادامه مطلب ...

راه‌های روستایی بوکان

عملیات زیرسازی پروژه‌های راه‌های روستایی بوکان به اتمام رسید

ادامه مطلب ...

تذکر مجدد دکتر عثمانی

تذکر مجدد دکتر عثمانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به فاصله مدت بسیار کوتاهی دکتر محمد قسیم عثمانی بار دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند که در خصوص صدور مجوز یک نشریه محلی برای شهرستان بوکان اقدامات فوری انجام دهند. این سومین تذکر نماینده فعلی شهرستان بوکان به وزرای دولت های نهم و دهم در خصوص تسریع در صدور مجوز نشریه محلی برای شهرستان بوکان می باشد.

جدا از نتیجه اقدامات نماینده بوکان لازم می دانیم از تلاشهای ایشان در این خصوص بسیار تشکر و قدردانی نماییم. ضرورت وجود نشریه محلی زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که متاسفانه تعداد اندک ویژه نامه محلی نیز به دلایلی از فعالیت محروم شده اند و متاسفانه جامعه مطبوعاتی نیز همچون گذشته انگیزه چندانی جهت انتشار ویژه نامه ها ندارند.

ادامه مطلب ...

بی توجهی مسؤلین

مردم منطقه کلتپه بوکان از بی توجهی مسؤلین به این منطقه شاکی هستند

ادامه مطلب ...

جنون سرعت

جنون سرعت با 2 کشته
ایسکانیوز : برخورد دلخراش دو دستگاه خودرو سبک و سنگین به یکدیگر در استان کردستان، دو خانواده را داغدار کرد.
 یک دستگاه تریلی در کیلومتر 23 محور «سقز - بوکان» به خودرو سواری برخورد و آن را به آهن پاره تبدیل کرد.
به دنبال این رخداد تلخ، کمک رسانان به نقطه مورد نظر رفتند و جنازه های دو قربانی را که سرنشینان خودرو سبک بودند به پزشکی قانونی فرستادند. پلیس راه سقز، علت اصلی بروز این برخورد مرگبار را جنون سرعت یکی از رانندگان عنوان کرد.

مصاحبه با دکتر عثمانی

سیمای ارومیه و مصاحبه با دکتر عثمانی نماینده مردم بوکان

ادامه مطلب ...

روستاهای منطقه

روستاهای منطقه و حضور دکتر عثمانی به همراه تنی چند از مسؤلین شهرستان

ادامه مطلب ...

مناطق شهر

حضور دکتر عثمانی در برخی از مناطق شهر به همراه مسؤلین

ادامه مطلب ...

حدود یک هزار نفر در بوکان صاحب مسکن می‌شوند

 رئیس اداره تعاون بوکان گفت: با اجرای طرح مسکن مهر یک‌هزار و 412 نفر در بوکان صاحب مسکن می‌شوند.

 عبدالله امجدی  در بازدید  از روند اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان بوکان اظهار داشت: این تعداد واحد در قالب چهار سایت بهاران، باران، لاله در زمینی به مساحت 101 هزار مترمربع احداث می‌شود.
وی افزود: تعداد 18 تعاونی در این زمینه فعال است که در زمینه‌های کارمندی، کارگری، ریاست جمهوری و محلی مهر است.
رئیس اداره تعاون بوکان گفت: از ابتدای اجرای این طرح 13 هزار و 600 نفر از طریق اینترنت برای تهیه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 8 هزار و 500 نفر برای تکمیل پرونده و تحویل آن اقدام کرده‌اند و از این تعداد نیز 6 هزار و 200 نفر واجد شرایط اولیه است.
امجدی خاطرنشان کرد: از واجدان شرایط در اجرای تعداد یک هزار و 407 نفر بیش از 10 میلیون ریال برای کارهای اولیه ساخت مسکن واریز کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 130 نفر از اقشار محلی، 117 نفر کارگر و 160 نفر کارمند هستند.

معادله ترافیک بوکان

معادله ترافیک بوکان چگونه حل خواهد شد؟ 

جنگل های ساحلی بوکانمدتی است که طرح احداث خیابان کمربندی بوکان در حال اجراست ،اما در کمال تعجب در جای جای آن  دیده میشود که خیابان منقطع شده و بدون زیر سازی و هیچ گونه عملیات ساختی دستنخورده رها شده است . متاسفانه این طرح با مشکلات عدیده ای روبه روست .این بار مشکلات نه از جانب مسئولین و کم کاری در پرداخت بودجه و یا کم کاری پیمانکار است بلکه مشکلات را خود مردم شهرمان به وجود آورده اند .متاسفانه تعدادی از زمین داران واقع در این مسیر حاضر به فروش زمین های خود نیستند و بعضا با ایجاد مشکل و گذاشتن موانع طبیعی همچون سنگ و کلوخ و حوض کردن مسیر هم باعث

ادامه مطلب ...

انفلوآنزای خوکی در بوکان

 تا کنون هیچ موردی از انفلوآنزای خوکی در بوکان

 مشاهده نشده است

 دکتر سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در جلسه آموزش و اطلاع

ادامه مطلب ...

خدمات کشاورزی آراس بوکان

آموزش ، پشتیبانی، اشتغال
در دفتر خدمات کشاورزی آراس بوکانقارچ ها

دفتر خدمات کشاورزی آراس بوکان با همکاری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کاج  پروژه ای را تحت عنوان آموزش، پشتیبانی، اشتغال را شروع کرده اند که تحت آن پروژه به علاقمندان به کارآفرینی و اشتغال در خصوص مشاغل کشاورزی صنعتی کمک می شود. بدین نحو که آموزشگاه کاج اقدام به آموزش افراد نموده و به آنها گوهای معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می نماید و بدنبال این پروسه علاقمندان به اشتغال از خدمات پشتیبانی و اشتغال زایی دفتر خدمات کشاورزی آراس بوکان استفاده می نمایند که این خدمات شامل پرورش قارچ خوراکی، احداث گلخانه، احداث باغ و مکانیزاسیون، آبیاری تحت فشار، پرورش ماهی، شتر مرغ، پرورش بوقلمون، پرورش بلورچین،

ادامه مطلب ...

شهر دار جدید

 شهر دار جدید و مشکلات پیش رو

 

بالاخره و پس از ماهها درگیری  و تنش ، شهردار جدید شهر بنام آقای رسول معروفی از کارمندان شهرداری بر کرسی شهرداری نشست تا آقایان و خانمهای شورای شهر با پایان یافتن فصل عمرانی و فرا رسیدن سرما بتوانند آسوده تکیه دهند.«برای فصل عمرانی آینده هم خدا بزرگ است و بهانه ای برای تعطیلی شهرداری جور میشود.استعفایی دیگر و شهرداری دیگر».

ادامه مطلب ...

درگذشت سوران

درگذشت سوران و چند نکته‌ی ضروری

رضا کریم‌مجاور

بعدازظهر روز چهارشنبه 25 شهریورماه 1387 در یکی از کتاب‌فروشی‌های بوکان با دوست عزیزم «احمد چاک» درباره‌ی ترجمه‌ی داستان‌های کردستان ایران به زبان فارسی، گفت‌وگو می‌کردم. احمد گفت که گویا استاد حسن صلاح سوران هم داستان‌هایی به زبان کُردی نوشته است. من که شماره‌ی همراه سوران را داشتم، گفتم که شب به ایشان زنگ می‌زنم. حدود ده دقیقه‌ی بعد که با کامران جوهری از کتاب‌فروشی خارج شدیم، با سیامند بخت‌آذر برخورد کردیم. سیامند همین‌که به ما رسید گفت که استاد سوران از دنیا رفت! و ما ماندیم و حسرت دیداری دیگر.

ادامه مطلب ...

بوکان انبار غله استان

 آیا بوکان انبار غله استان است؟!

بدون شک همه شما به نوعی این جمله را که «بوکان  انبار غله استان است»  در یکی از میدیاهای حکومتی شنیده اید.
اما به واقع هدف افرادی که چنین جمله ای را به زبان می آورند چیست؟ توهین است یا تعریف؟ ایمان دارم که هیچ کدام از مسئولان استانی و حتی شهرستانی از روی حسن نیت چنین توهین آشکاری را بر زبان جاری نمی سازند، هر چند که عده ای از شهروندان نیز سهوا دست به چنین خودزنی ای می زنند.

ادامه مطلب ...

شهرستان بوکان

معرفی شهرستان بوکان

ادامه مطلب ...

مردمانی کاملا خونسرد

بوکانی ها مردمانی کاملا خونسرد 

مدتیست که دارم روی نقطه جوشم کار میکنم.این نه یک آزمایش علمی است و نه تمرین مدیتیشن و یوگا و روان درمانی و فنگ شویی ومنگ شویی و ظرفشویی و.....فقط کافی است بی خیال همه چی باشی و اصلا توجهی نکنی که تو در بوکان زندگی میکنی یا  در هر کجای این گیتی و محیط اطراف هم اصلا و ابدا هیچ  تاثیربدی روی اعصاب و روان آدمی نمیگذارد و هر چه هست انرژی مثبت است و سرانجام لبریز از این همه انرژی مثبتی که اطرافیان به تو میدهند احساس خورشید بودن میکنی و مشعشع میشوی و تابش میکنی و محول جمع میشوی و.....بگذریم!

ادامه مطلب ...

دانشگاه پیام نور مرکز بوکان

در حاشیه مسایل اخیر دانشگاه پیام نور مرکز بوکان ادامه مطلب ...

حسن زیرک خواننده پرآوازه بوکانی

حسن زیرک خواننده پرآوازه بوکانی و ترانه ای از او 

- هه ر که سی بی کاد {هوری لار}، بینی امن و تو

  له مالی بمرید {هوری لار}، به هه شت و به نو

ادامه مطلب ...

سانحه رانندگی بوکان

2 کشته و زخمی در سانحه رانندگی بوکان

ادامه مطلب ...

سردار بوکان

زندگینامه سردار بوکان

ادامه مطلب ...

بازداشت راهزن در بوکان

بازداشت راهزن آدمکش در بوکان

تهران - خبرگزاری ایسکانیوز : یکی از اعضای شبکه مسلح راهزنی که تحت تعقیب پلیس آذربایجان غربی بود در عملیات ضربتی دستگیر شد.
به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : چندی پیش به پلیس اداره آگاهی بوکان - از توابع آذربایجان غربی - خبر رسید اعضای یک شبکه راهزنی که در اطراف روستای حاجی لک و اطمیش کمین زده بودند دو پرایدسوار را متوقف کردند.آنان که مسلح به کلاشینکف و سوار بر یک دستگاه ماکسیما بودند وقتی با مقاومت راننده پراید رو به رو شدند او را به گلوله بستند و همسفرش را زخمی کردند.
تبهکاران بی رحم پس از کشتن راننده نگون بخت 23 میلیون و 100 هزار ریال از خودرو او غارت کردند و به خیال این که همسفر او نیز مرده است به مکان نامعلومی گریختند.پراید سوار زخمی اما معجزه آسا زنده ماند و وی که دزدان را می شناخت جزئیات جنایت را برای کارآگاهان بازگو کرد.بدین ترتیب مجرمان تحت تعقیب قرار گرفتند و سرانجام با کشف سرنخها ، یکی از آنان طی عملیات ضربتی بازداشت شد.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، دادستانی «بوکان» اعلام کرد : تجسس برای کشف مخفیگاه سایر اعضای این شبکه مخوف ادامه دارد.