هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

روز دانشجو

گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر عثمانی

ادامه مطلب ...

احداث بیمارستان قلی پور بوکان کند است

روند احداث بیمارستان قلی پور بوکان کند است

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون وزیر مسکن و شهرسازی از کندی روند احداث بیمارستان شهرستان بوکان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوکان، محمد جعفر علیزاده صبح دوشنبه در جریان بازدید از روند احداث بیمارستان شهید قلی پور بوکان با انتقاد از کندی عملیات احداث این بیمارستان گفت: متاسفانه وضعیت اجرای این طرح رضایت بخش نیست و باید عملیات اجرایی سرعت بیشتری به خود بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان هم اکنون از پنج درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار داشت: زمین این بیمارستان اردیبهشت سال جاری کلنگ زنی شد که به دلیل برآورده نشدن نیاز شهرستان، نقشه آن مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان قرار نگرفت و باعث تاخیر شش ماهه در آغاز احداث آن شده که پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم مشکل تامین اعتبار تا پایان سال 90 به اتمام برسد.

معاون وزیر مسکن با اشاره به اینکه با بهره برداری از طرح توسعه این بیمارستان ظرفیت تخت ها از 100 به 200 تخت افزایش خواهد یافت، بیان داشت: سالن آمفی تئاتر، درمانگاه، تعمیر و تکمیل بخش اورژانس از بخش‌های دیگر این بیمارستان است و با بهره‌برداری از آن بخشهای جراحی زنان و مردان از هم جدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان از اوایل پاییز آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برای احداث این بیمارستانها، امسال چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سخنان نماینده بوکان از بلندگوهای شهر

پخش سخنان نماینده بوکان از بلندگوهای شهر جنجال آفرید

سیاست > مجلس  - اقدام شهردار بوکان در پخش سخنان قبل از دستور نماینده این شهر در مجلس از بلندگوهای این شهر باعث تنش و درگیری شد‌.

به گزارش جهان‌،محمد قسیم عثمانی سه شنبه گذشته قبل ازشروع نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی‌بـه صورت تلفنی به عبـاسی فـرمـاندار بوکان دستور می‌دهد تا سخنانش را از بلندگوهایی که برای مراسم مختلف در سطح شهر تعبیه شده است پخش کند، ولی فرماندار از پذیرش این دستور سر باز می‌زند و با اعلام اینکه این بلندگوها در اختیار شهردار است، از اجرای این درخواست خودداری می‌کند‌. البته عباسی با تاکید بر پخش زنده مذاکرات وسخنان نمایندگان از رادیو این اقدام را غیر‌ضروری عنوان می‌کند‌. پس از پاسخ رد فرماندار نماینده بوکان از رسول معروفی شهردار جدید بوکان می‌خواهد تا از طریق بلندگوهای خیابان‌ها سخنرانی وی پخش شود که شهردار بوکان موافقت می‌کند. پس از اطـلاع عباسی از این ماجرا وی از شهرداری می‌خواهـد فورا از پخش سخنان عثمانی جلوگیری کند که بحث بالا می‌گیرد. با این حال فرماندار موفق می‌شود از پخش سخنرانی جلوگیری کند‌. با این حال اکثر مسوولان از این عمل شهردار در جلسه شورای اداری انتقاد می‌کنند‌.