هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

1500 واحد مسکن مهر در بوکان

فرماندار بوکان خبر داد:
احداث بیش از 1500 واحد مسکن مهر در بوکان

 فرماندار بوکان گفت: بیش از یک هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است.

فرماندار بوکان خبر داد:
احداث بیش از 1500 واحد مسکن مهر در بوکان

 فرماندار بوکان گفت: بیش از یک هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال ساخت است.

حسن عباسی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این پروژه که در زمینی به مساحت 11 هکتار زمین در حال ساخت بوده، از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار و 361 واحد بهسازی و 21 واحد نیز در مرحله سقف و اسکلت است.
وی افزود: مدتی در اجرای این پروژه وقفه ایجاد شد، ولی هم اکنون روند کاری خوب بوده و مشکل اعتبار نیز وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال 1390 به اتمام رسیده و یک هزار و 532 نفر در بوکان صاحب خانه می‌شوند.
عباسی با بیان اینکه یک‌ هزار و 382 نفر در قالب 18 تعاونی مسکن، عضو مسکن مهر بوکان هستند، اظهار داشت: تاکنون برای احداث مسکن مهر بوکان 51 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده و برای هر واحد نیز 200 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و زمین رایگان اختصاص یافته ‌است تا اقشار کم درآمد با کمترین هزینه صاحب مسکن شوند.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای تمام یک هزار و 532 نفر قرارداد ساخت مسکن منعقد و برای یک هزار و 372 واحد پروانه ساخت، اخذ شده ‌است.
وی با اشاره به خدمات درخشان دولت عدالت‌محور در زمینه اجرای طرح مسکن مهر ادامه داد: با ساخت مسکن مهر، نیاز اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر در تامین مسکن رفع می‌شود از این رو باید روند اجرایی و عملیاتی شدن آن با شتاب بیشتری انجام شود.
فرماندار بوکان در ادامه از احداث فاز نخست کارخانه سیمان سردار بوکان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 20 هکتار و با ظرفیت 2 هزار تن در روز و با اعتبار 132 میلیارد تومان احداث شده ‌است.
وی خاطرنشان کرد: پل ملالر نیز با چهار دهنده و 36 شمع به ارتفاع 24 متر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال ساخت است.
عباسی یادآور شد: این طرح از سال 1386 آغاز شده و تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان نیمه نخست سال‌ جاری به اتمام برسد.
این مسئول اضافه کرد: با افتتاح این پل ارتباط 9 روستا با جمعیت بیش از 3 هزار و 500 نفر با جاده ارتباطی بوکان ـ میاندوآب با یکدیگر برقرار می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا 1389,02,05 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم فارسی + آدرس سایت خودت را در یک کادر جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

راستی اگر صفحه ای که میاد دربراه سایت خودت را در سایتت لینک کنی بهت امتیاز داده می شه و پیج رنکت در این جستجوگر بالاتر می ره تا در نتایج کلی بالاتر بیای


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

باران 1391,03,10 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام اقای حسن زاده میشه تاریخ تحویل مهر های کارمندی واین که هر ماه چقدر باید قسط بدیموبه این ادرس ایملma.zamin@yahoo.comبرام ایمل کنید .ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد