هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

احداث باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای احداث باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری میاندوآب گفت: برای تسریع در روند احداث باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان اعتبار 20 میلیارد ریالی اختصاص یافت.

نادر زراعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه کل اعتبار برآورد شده برای ساخت باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان به طول 55 کیلومتر 180 میلیارد ریال است، اظهار داشت: امسال از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال برای تکمیل ساخت بیش از 17 کیلومتر مسیر در حوزه راه و ترابری شهرستان میاندوآب تخصیص یافت.
وی پیشرفت اجرایی این طرح را در حال حاضر 20 درصد عنوان کرد و افزود: بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر تکمیل شده و در مابقی مسیر در حوزه راه و ترابری شهرستان میاندوآب عملیات خاکریزی و بسترسازی در حال اجرا و همچنین آزادسازی 15 کیلومتر از این محور اتمام یافته است.
این مقام مسئول با اشاره به احداث 72 دستگاه ابنیه فنی در باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان خاطرنشان کرد: از این تعداد، 49 دستگاه ابنیه فنی احداث شده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان میاندوآب ادامه داد: با اعتبار تخصیص یافته بیش از 17 کیلومتر باند دوم محور تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری است.
زراعت چهار بانده شدن محور میاندوآب ـ بوکان را در کاهش بار ترافیکی و ارتقای ضریب ایمنی این محور موثر دانست و بیان کرد: با تکمیل باند دوم محور میاندوآب ـ بوکان، آمار تصادفات راه‌های ارتباطی شهرستان میاندوآب کاهش می‌یابد.
وی با بیان اینکه طرح لبیک با هدف بهسازی و آسفالت 67 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، گفت: در حال حاضر این طرح با 94 درصد پیشرفت اجرایی در دست اقدام است.
زراعت با اشاره به تکمیل بهسازی و آسفالت 63 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح لبیک افزود: با اتمام این عملیات بیش از 4 هزار و 300 خانوار از راه مناسب برخوردار شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد