هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

راه روستایی بوکان

100 کیلومتر از راه روستایی بوکان بهسازی می‌شود

100 کیلومتر از راه روستایی بوکان بهسازی می‌شود

رئیس اداره راه و ترابری بوکان گفت: 17پروژه راه روستایی با هدف زیرسازی و آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی شهرستان بوکان در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

جعفر احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از این میزان عملیات، زیرسازی و آسفالت 25 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح همت از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و هم اکنون با 50 درصد پیشرفت اجرایی در دست اقدام است.
وی با اعلام اینکه زیرسازی 25 کیلومتر راه روستایی در 9 روستای این شهرستان تکمیل شده است، اضافه کرد: با اتمام این عملیات بیش از 335 خانوار روستایی از راه مطلوب استفاده می‌کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اتمام احداث هشت دستگاه پل لوله‌ای در قالب طرح همت، افزود: همچنین در این طرح هفت دستگاه پل تعمیر و مرمت شده است.
رئیس اداره راه و ترابری بوکان همچنین از آغاز بهسازی و آسفالت 75 کیلومتر راه روستایی به صورت پیمانی در حوزه راه و ترابری شهرستان بوکان خبر داد و گفت: این میزان عملیات که در هشت روستای شهرستان بوکان اجرا می‌شود در صورت تامین اعتبار در دو سال آینده به پایان می‌رسد.
وی در ادامه گفت: با احداث و تعمیر 29 دستگاه پل لوله‌ای و آبرو درمحورهای روستایی شهرستان بوکان در آذربایجان غربی ضریب ایمنی محورهای 50 روستا این شهرستان ارتقا یافت.
این مقام مسئول اعتبار صرف شده برای ساخت و نوسازی این تعداد ابنیه فنی را حدود 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر احداث 10 دستگاه پل لوله‌ای و آبرو، 19 دستگاه پل نیز در محورهای روستایی این شهرستان تعریض و تعمیر شده است
وی با اشاره به اینکه احداث و تعریض ابنیه‌های فنی تاثیر به‌سزایی در ایمن‌سازی جاده‌ها دارد، افزود: جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها در موقوع بارندگی، روانسازی تردد روستاییان در فصول بارندگی و پیشگیری از تخریب جاده‌ها در برابر بلایای طبیعی از دیگر مزایای ساخت و توسعه ابنیه فنی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
moh3en 1389,06,04 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد