هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان

اولین جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان تشکیل شد

اولین جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان تشکیل شد

اولین جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان در سال 1390 با حضور اعضای مرتبط به ریاست فرماندار بوکان تشکیل گردید.
در این جلسه فرماندار بوکان اظهار داشت: آمریکا و اروپائیان به بهانه حقوق بشر، سناریوی جدیدی را علیه ایران اسلامی در دستور کار قرار داده‌اند تا به ‌زعم خود توفیق نیافتن درعرصه تحریم های اقتصادی و ایجاد آشوب داخلی را از این طریق جبران کنند.
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه استکبار درک کرده ایران یکی از کشورهای امن و مستقل منطقه است، از طرق مختلف از جمله تحریم اقتصادی ، تبلیغات ماهواره‌ای و مواد مخدر درصدد منحرف کردن جوانان کشورمان است.
عباسی گفت: همچنان که تحریم های اقتصادی نتوانست در اراه مردم و نظام خللی وارد کند، تحریم شخصیت ها نیز محکوم به شکست بوده و تاثیری بر جای نخواهد گذاشت.
فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : تسهیلات اشتغالزایی به معتادانی که ترک اعتیاد کنند، اعطا می شود تا به عرصه اقتصادی جامعه باز گردند و به این افراد در مراکز فنی و حرفه ای مهارت های لازم آموخته می شود تا پس از دریافت گواهی نامه پایان دوره از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
وی اظهارداشت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد و جلوگیری از شیوع آن درجامعه اجرای کارهای فرهنگی توسط مردم، رسانه ها، مراکز آموزشی و مسوولان ضرورت دارد.
فرمانده انتظامی بوکان نیز گفت: در سال گذشته، با تلاش نیروهای انتظامی در این شهرستان، بیش از 17کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
سرهنگ 'غلامرضا جهانپور'، افزود: دراین ارتباط، 118نفر دستگیر شده اند که از این تعداد 31نفر قاچاقچی، 73نفر توزیع کننده و 14نفر نگهدارنده مواد مخدر بودند.
وی گفت: همچنین دو باند توزیع مواد مخدر در سال گذشته توسط این نهاد متلاشی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد