هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

باند تولید هروئین در بوکان

باند تولید هروئین در بوکان متلاشی شد

باند تولید هروئین در بوکان متلاشی شد

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی بوکان آذربایجان غربی از متلاشی شدن باند تولید هروئین مرطوب طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "جهانپور" فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در سطح استان آذربایجان غربی به صورت عمده و گسترده در توزیع و پخت و پز هروئین مراتب با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: فرد مورد نظر با توجه به سوابق قبلی مواد مخدر را به صورت عمده از شرق کشور و پیش ساز تشکیل هروئین را از کشور عراق وارد و به صورت شبکه ای در سطح استان فعالیت می نمود که در این رابطه تحقیقات ویژه ای انجام گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد مذکور قصد جابجایی مقادیر زیادی مواد مخدر از شهرستان ارومیه به سمت شهرستان سقز از طریق جاسازی در خودروی پراید خود دارد.
سرهنگ "جهانپور" اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در ایستگاه شهید رجایی بوکان حاضر و پس از شناسایی خودروی مورد نظر آن را توقیف و در بازرسی آن از قسمت درب عقب سمت راننده و از جاسازی تعبیه شده در باک خودرو مقدار چهار کیلو و 428 گرم هروئین مرطوب را کشف و ضبط نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوکان در پایان خاطرنشان شد:در این زمینه راننده و سرنشین خودرو دستگیر و تحقیقات جهت دستگیری سایر اعضای باند و کشف آلات تهیه هروئین در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار دارد.

نظرات 6 + ارسال نظر

<<<جهشی بزرگ در علم ربوتیک>>>


شرح در وبلاگ ربوتیک بوکان

www.bokanrobotic.blogfa.com

شیخی 1390,02,02 ساعت 01:21 ق.ظ http://searches.blogfa.com

سلاوو ریز و ده ست خوشی بو ئه و هه موو دلسوزیه تان له ئاست هه واله کان و رووداوه کانی شاره جوان به لام هه تیوه که مان.
به هیوای هاوکاری زیاترتان

من با "تاریخچه خبرسازی‌های شورای شهر بوکان" آپم! در ضمن شما می‌تونید لینک مطالب جالب و جنجالیتونو (به انتخاب خودتون، صرف نظر از تاریخ ارسالش) تو قسمت نظرات پست ثابتم بذاری تا در ستون ۞ «جێژوان» جنجالی‌ها ۞ لینکشو اد کنم! پس حتما به «جێژوان» پـــاتــوق بـــچـه‌هـــای بـــوکــان سر بزنید. ممنون و بای!

شاهو 1390,02,14 ساعت 02:04 ب.ظ http://zanyari.blogsky.com

سلاو ویبلاگیکی زورزورباشت هه یه هه رسه رکه وتو بی

فرزین 1390,02,24 ساعت 08:30 ب.ظ http://patogh-boy-girl.blogfa.com

سلام دوست و همشهری عزیز،با مطلبی تحت عنوان ناگفته هایی از شهرستان بوکان و عملکرد درخشان شهرداری آن آپ هستم،منتظر شنیدن نظرات زیبات هستم

یاسین 1390,03,10 ساعت 01:31 ق.ظ http://yasin999.blogfa.com

سلام!یاسین(گل آقای بوکان) هستم مدتیه به کار وبلاگ نویسی روی آوردم!امروز هوای وبلاگ های بوکانی به سرم زد ولی هرچی کردم نتونستم وبلاگ هایی باب دندان پیدا کنم!فکر کنم تو قشر جوان بوکان هنوز خوب جا نیافتاده!هرچند خودمم زیاد نیست وبلاگ نویسی میکنم!اگه شما وبلاگی بوکانی که برای بالا بردن صطح فرهنگی بوکان سراغ دارید لطفا به من هم معرفی کنید!با سپاس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد