هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

کارخانه سیمان سردار بوکان

پیشرفت 98 درصدی فاز دوم کارخانه سیمان سردار بوکان

فاز دوم کارخانه سیمان سردار بوکان از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می‌باشد

 فرماندار شهرستان بوکان در جریان بازدید از کارخانه سیمان سردار این شهرستان بیان داشت: کارخانه سیمان سردار این شهرستان که فاز اول آن دارای ظرفیت تولید 2000تن سیمان در روز بوده که با بهره برداری از فاز دوم که هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 98درصد می‌باشد این ظرفیت به 4000تن در روز خواهد رسید.
عباسی افزود: این کارخانه سیمان که عملیات ساخت آن توسط بخش خصوصی با اعتبارات دولتی با برآورد نهایی 1500میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 70 هکتار و زیر بنای 25300 متر مربع از سال 83 در 45 کیلومتری بوکان شروع شده است.
عباسی درباره میزان اشتغال زایی این پروژه اظهار داشت: میزان اشتغال زایی این کارخانه سیمان بصورت مستقیم 500 نفر که 350نفر پرسنل کارخانه و150 نفر جهت انجام امور خدماتی ، نگهبانی و امور برون سپاری بکارگیری شده اند و میزان اشتغال زایی غیر مستقیم آن حدود 4000نفر در بخش های حمل ونقل مواد اولیه ،مراکز توزیع وفروش ومحل استخراج معدن می باشد.
وی در خصوص تاثیرات کارخانه سیمان بر وضعیت منطقه بیان داشت: احداث کارخانه سیمان سردار بوکان با توجه به میزان اشتغال زایی و قرار گرفتن در رده صنایع بزرگ باعث توسعه پایدار صنعتی و به تبع آن توسعه اجتماعی واقتصادی منطقه بدلیل ایجاد امنیت شغلی ،ثبات درآمد،جلوگیری از مهاجرت جوانان جویای کار به شهرهای بزرگ ، تنوع بخشیدن به منابع درآمد خانوارها و سود آوری اقتصادی شده و این باعث ایجاد انگیزه و مشارکت های مردمی در سایر سرمایه گذاری ها و مدیریت شهری خواهد بود.
عباسی افزود: با تولید روزانه 4000تن سیمان کارخانه سهم قابل قبولی نیز در مقیاس کلان و تولید ملی را دربر خواهد داشت که در این راستا بخش خصوصی باید با توجه به موقعیت احداث کارخانه سیمان علاوه بر تامین بخشی از نیازهای داخل کشور به بازار مصرف کشورهای همسایه نیز توجه خاصی داشته باشد .
فرماندار در ادامه افزود: احداث اینگونه پرِوِ‍ژه ها و لحاظ طرح های توسعه ای در مجاورت آنها تاثیرات بیشتری را بر منطقه داشته و به نوعی باعث تغییر در نگرش افراد جامعه محلی به سیاست های دولت و امید آفرینی در بین سرمایه گذاران و جوانان جویای کار شده که این نتیجه تحقق شعار دولت عدالت محور و توزیع عادلانه ثروت و امکانات در سطح کشور و تمرکز ایجاد پروژه ها در سایر مناطق کشور است.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست خوب
منم یه بوکانبم
اگه با لینک دائم موافقی منو با اسم وینگچون بوکان لینک کن و بیاو بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
موفق باشی
بای

شاگرد تنبل تنبل تنبل

هنری 1390,10,23 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام انجمن موسیقی توسط یک نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
موفق باشید مبارکتان باد

روش دستکاری نظرسنجی های اینترنتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد