هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

انجمن موسیقی در بوکان

تاسیس انجمن موسیقی در بوکان 

 بوکان ــ سید طاهر حسینی مدرس موسیقی کودکان دربوکان از تاسیس انجمن موسیقی در این شهرستان خبر داد.  

سید طاهر حسینی درگفت وگو با خبر نگار کردپرس در بوکان هدف ازتاسیس انجمن موسیقی در این شهرستان را تشکیل یک پیکره حقوقی برای جمع کردن هنرمندان اهل موسیقی، سوق دادن گروه های موسیقی برای تولید آثار فاخر، تقویت موسیقی محلی، ایجاد ارتباط با موسیقی های غیرمحلی و متوازن نگه داشتن این موسیقی ها وایجاد همدلی در بین افراد موسیقیدان ذکر کرد.
حسینی با توجه به تاسیس انجمن موسیقی در این شهر اظهار امیدواری کرد که با حمایت همه جانبه رئیس اداره ارشاد ودیگر مسئولان فرهنگی، بتواند گام های موثری در راستای موسیقی مطلوب تر در این شهر بردارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موسیقی بخشی از جریان زندگی است گفت: با توجه به نیازهای جامعه نباید از دیگر سبک های موسیقی غافل ماند.
وی چالش دربخش هنر امروزی را، مدیریت موسیقی دانست وافزود: گام نهادن در این حوزه هنری نیازمند ریسک پذیری است و واردن شدن به بحث هنر نیاز به دقت بیشتری دارد.
وی عنوان کرد: در ایران از دیرباز تاکنون انتقال فرهنگ بشر بدست ناقلان، هنرمندان و خنیاگران بوده است که در اکثریت جشنواره ها شاهد حضورشان هستیم.
حسینی با بیان اینکه موسیقی(فولکلور)کردی از سه بخش افسانه ها، حکایت ها و داستان ها تشکیل شده است گفت: گروه های موسیقی در این شهر باید اختلاف نظر و سلیقه ها را کنار گذاشته و با عشق در راستای موسیقی محلی گام بردارند .