هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

نامه دکتر عثمانی

منبع: سایت دکتر عثمانی

روز پنجشنبه سی ام فروردین ماه دکتر عثمانی در نامه های جداگانه به رئیس محترم قوه قضائیه و فرماندهی محترم ناجا خواستار اعزام بازرسان ویژه به بوکان شد.

بسمه تعالی

برادر بزرگوار سردار احمدی مقدم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

همانطوریکه استحضار دارید شهرستان بوکان یکی از شهرهای فرهنگی کشورمان در مناطق کردنشین می باشد و به شهر فرهیختگان شهرت و آوازه ای قدیمی دارد. در این میان تعدادی انگشت شمار، معلوم الحال و اوباش امنیت روانی مردم فهیم بوکان و حومه را برهم زده‌اند و در موقعیت های مختلف اقدام به شرارت، باج گیری و برهم زدن آسایش روحی و روانی خانواده ها می نمایند که جای بسی تأسف و تأمل است. این اشرار به انحاء مختلف اقدام به مزاحمت می نمایند و حتی مردم را تهدید می کنند که اگر از آنها شاکی شوند، مشکلات بزرگتری در انتظار آنها خواهد بود و مردم ما از روی نجابت، صبر و گذشتی که ریشه در فرهنگشان دارد عمدتاً از شکایت صرفنظر می نمایند و اگر هم شکایت کرده اند آنها را ملزم و مجبور به رضایت نموده‌اند. وجود این شرایط مردم را هراسان نموده و موجبات آزردگی خاطر همگان را فراهم ساخته و هر از گاهی کام مردم ما را تلخ می کند. یک روز باج گیری از مردم و خانواده ها، یک روز به انحراف کشاندن فرزندان مردم و روز دیگر با چاقوکشی و مزدوری جلوی اراده و اندیشه مردم را سد کردن و امروز قتل دختری دبیرستانی در این شهر رخ داده است که دل هر انسان آزاده ای را آزار و هر وجدان بیداری را متأثر می سازد. مجموع این اتفاقات کاسه صبر مردم فهیم ما را لبریز نموده و خواهان برخورد سریع، قاطع و قانونی با بانیان این جریانات هستند. پرونده های مختلف و متنوعی در این خصوص و موارد مشابه در نیروی انتظامی بوکان وجود دارد که جا دارد با دستور حضرت عالی مورد رسیدگی سریع و ویژه قرار گیرد. شایسته است دستور فرمایید بازرسان ویژه ناجا که خود از رفتار این اشرار دلهره ای نداشته باشند جهت رسیدگی سریع به پرونده آنها، اعزام تا این افراد به سزای اعمال کریه خود رسیده و آرامش روحی و روانی شهروندان فهیم بوکان و حومه حفظ و موجبات تسکین تألمات روحی مردم فراهم آید.

از بذل توجه و عنایتی که می فرمایید کمال امتنان را دارد.

 

با تشکر

محمد قسیم عثمانی

نماینده مردم فهیم بوکان و حومه


بسمه تعالی

محضر مبارک حضرت آیت اله آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

همانطوریکه استحضار دارید شهرستان بوکان یکی از شهرهای فرهنگی کشورمان در مناطق کردنشین می باشد و به شهر فرهیختگان شهرت و آوازه ای قدیمی دارد. در این میان تعدادی انگشت شمار، معلوم الحال و اوباش امنیت روانی مردم فهیم بوکان و حومه را برهم زده‌اند و در موقعیت های مختلف اقدام به شرارت، باج گیری و برهم زدن آسایش روحی و روانی خانواده ها می نمایند که جای بسی تأسف و تأمل است. این اشرار به انحاء مختلف اقدام به مزاحمت می نمایند و حتی مردم را تهدید می کنند که اگر از آنها شاکی شوند، مشکلات بزرگتری در انتظار آنها خواهد بود و مردم ما از روی نجابت، صبر و گذشتی که ریشه در فرهنگشان دارد عمدتاً از شکایت صرفنظر می نمایند و اگر هم شکایت کرده اند آنها را ملزم و مجبور به رضایت نموده‌اند. وجود این شرایط مردم را هراسان نموده و موجبات آزردگی خاطر همگان را فراهم ساخته و هر از گاهی کام مردم ما را تلخ می کند. یک روز باج گیری از مردم و خانواده ها، یک روز به انحراف کشاندن فرزندان مردم و روز دیگر با چاقوکشی و مزدوری جلوی اراده و اندیشه مردم را سد کردن و امروز قتل دختری دبیرستانی در این شهر رخ داده است که دل هر انسان آزاده ای را آزار و هر وجدان بیداری را متأثر می سازد. مجموع این اتفاقات کاسه صبر مردم فهیم ما را لبریز نموده و خواهان برخورد سریع، قاطع و قانونی با بانیان این جریانات هستند. پرونده های مختلف و متنوعی در این خصوص و موارد مشابه در دادگستری بوکان وجود دارد که جا دارد با دستور حضرت عالی مورد رسیدگی سریع و ویژه قرار گیرد. شایسته است دستور فرمایید بازرسان ویژه که خود از رفتار این اشرار دلهره ای نداشته باشند جهت رسیدگی سریع به پرونده آنها، اعزام تا این افراد به اشد مجازات رسیده و آرامش روحی و روانی شهروندان فهیم بوکان و حومه حفظ و موجبات تسکین تألمات روحی مردم فراهم آید.

از بذل توجه و عنایتی که می فرمایید کمال امتنان را دارد.

 

با تشکر

محمد قسیم عثمانی

نماینده مردم فهیم بوکان و حومه

نظرات 4 + ارسال نظر

ّرای داشتن چنینی وبلاگی به شما تبریک می گویم.
برای دریافت آخرین اخبار، گزارش ها و یادداشت ها از بوکان و دگیر شهرهای موکریان به آژانس خبری- تحلیلی زریان مراجعه نمایید.
ثبت شده در وزارت ارشاد.
گامی نو در فضای سابیریک بوکان

سلام وبلا گ خوب وپرمحتوای شما را تا حدودی مطالعه نمودم جالب بود با یک مطلب از تاریخ وتمدن کامیاران آپم خواهشمند است به ما سربزنید ونظرات خود را برایمان بیان کنید.

ثنا 1391,05,01 ساعت 04:18 ب.ظ

با سلام. این راه که تو می روی به ترکستان است ای اعرابی . جناب آقای دکتر عثمانی زحمت کشیدی که در مقابل حق رأی گرفتنت از مردم شریف بوکان ، ادای دین می فرمایی ولی خودت از همه بهتر می دانی که عامل اصلی تمام این نابسامانی ها در سطح شهر ناشی از مدیریت نالایق شهر است چیزی که جناب آقای حاج انورحبیب زاده شهامت بیان آن را علناً در سخنرانی هایش داشت. لطف وزحمت شما قابل تقدیر است ولی جناب دکتر عثمانی راهی که شما می روید در جهت مخالف است وتا زمانی که به فکر درمان اصلی درد مردم بوکان - همان شهامت حاج انور حبیب زاده_ وتغییر مدیریت شهر نباشی افقدامات دلسوزانه ی جناب عالی به هدف نمی رسد. مدیریتی که شهر را می چرخاند از اداره یک دبیرستان ناتوان بود و حالا که ار چشم بد به دور باشد مشاور دبیر تاریخ هم که عموزاده اش باشد وایشان هم صد ماشاء ا... یک کلاس درس را نمی تواند اداره کند شهر زیبای بوکان با آنهمه فرهیخته به قول جناب عالی در دست چنین مدیریتی است . حال شما ابراز نگرانی از وضع موجود می فرمایید .

اگه میشه به وبلاگ نرم افزار سازان سیمرغ سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد