هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

نارضایتی فرماندار

پیشرفت کنارگذر بوکان از نارضایتی فرماندار تا به خود بالیدن شهرداری

آژانس خبری- تحلیلی زریان؛ پیشرفت پروژه کنار گذر ساحلی بوکان از سوی مسئولین به دو گونه متفاوت رویات می شود. یکی ناراضی ودیگری به به و چه چه می کند.

فرماندار بوکان در بازدید ازاحداث کنارگذر این شهر از روند کند عملیات اجرایی این طرح در مدت 22 ماه، انتقاد می کند اما  سایت شهرداری بوکان پیشرفت این طرح را در سایه بینش مدیریت شهری در نگرش مهندس میرحسامی و در سایه حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوکان مطلوب ازریابی می کند.

کنارگذر ساحلی بوکان که در دور نخست سفر هیات دولت و رییس جمهوری به آذربایجان غربی تصویب شده است با گذشت 22 دوماه از شروع به کار آن به گزارش سایت شهرداری بوکان هنوز به مرحله آسفالت نرسیده است و به گفته فرماندار بوکان در مدت 30 ماه  می بایست آماده بهره برداری می شود.

این طرح به طول ۱۶کیلومتر و با اعتبار 130میلیارد ریال در حال اجرا است که با اجرای این طرح مشکل ترافیک درون شهری بوکان مرتفع و همچنین سوانح و تلفات رانندگی نیز کاهش خواهد یافت.

 

به گزارش کرد پرس ، فرماندار بوکان در این بازدید  تاکید کرد که پیمانکارپروژه باید نسبت به افزایش ماشین آلات ،اکیپ های اجرایی وفعال شدن بیشتر کارگاه اقدام اساسی به عمل آورد.

این طرح از مصوبات دور نخست سفر هیات دولت و رییس جمهوری به آذربایجان غربی است که در امتداد پروژه احداث بزرگراه بوکان - میاندوآب اجرا می‌شود.