هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

ساختمان جدید زندان بوکان

عملیات اجرایی ساختمان جدید زندان بوکان آغاز می‌شود

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی:
عملیات اجرایی ساختمان جدید زندان بوکان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی ساختمان جدید زندان بوکان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، جبار باقری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید زندان بوکان اظهار داشت: در حال حاضر مطالعات ساخت زندان جدیدی بوکان آغاز و زمین خریداری شده و در محله انتخاب مشاور قرار دارد.
وی گفت: امسال پروژه مطالعاتی شامل مطالعات عملیات خاک‌شناسی و آزمایش خاک آن در حال اجرا است و عملیات احداث ساختمان جدید آن نیز به زودی آغاز می‌شود.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اجرای ساختمان جدید زندان بوکان مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و در صورت اختصاص به موقع آن در مدت دو سال آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داد: امسال از محل اعتبارات عمرانی 10 میلیارد ریال برای تعمیر و نوسازی زندان‌های استان پیش‌بینی شده است.
باقری در ادامه کاهش آمار جمعیت کیفری مکانیزه کردن زندان‌های استان به دوربین‌های مداربسته و کاهش آسیب‌های داخل زندان را از اولویت‌های اداره کل زندان‌های استان اعلام کرد.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم در زمینه طرح‌های اجرایی هفته دولت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 78 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد و 113 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
حسن عباسی تصریح کرد: این 78 طرح شامل 71 طرح عمرانی و هفت طرح تولیدی و خدماتی هستند که با بهره‌برداری از آنها برای 55 نفر زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد