هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

86 طرح خدماتی و عمرانی در بوکان

بهره‌برداری از 86 طرح خدماتی و عمرانی در بوکان

مدیر جهاد کشاورزی بوکان خبر داد
بهره‌برداری از 86 طرح خدماتی و عمرانی در بوکان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بوکان گفت: به مناسبت هفته دولت 86 طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان بوکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، سعید جفایی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ترویج خدمات کشاورزی در روستای شهریکند افزود: این طرح‌ها شامل 84 طرح مخابراتی، مرکز ترویح و خدمات روستای شهریکند و طرح هادی این روستا با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 372 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این شهرستان دارای چهار مرکز خدمات کشاورزی در سیمینه و روستاهای قره‌کند و شهریکند است.
جفایی با بیان اینکه مرکز ترویج و خدمات کشاورزی روستای شهریکند در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 830 میلیون ریال احداث شده است که با بهره‌برداری از آن 38 روستا از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در مدت یکسال ساخته شده و برای پنج نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است، اظهار کرد: در روستاهای تابعه این مرکز 10 هزار هکتار اراضی کشاورزی دیم و 2 هزار و 339 اراضی آبی زیر پوشش قرار می‌گیرد و تعداد یک هزار و 750 نفر از این طرح بهره‌مند می‌شوند.
گفتنی است در دومین روز از هفته دولت چهار طرح مخابراتی روستایی این شهرستان شامل ICTروستایی، سایت GMS روستایی و تجهیزات راه دور روستایی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد به بهره‌برداری رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد