هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

11 طرح مدرسه‌سازی در بوکان

11 طرح مدرسه‌سازی در بوکان به بهره‌برداری رسید

رئیس آموزش و پرورش بوکان:
11 طرح مدرسه‌سازی در بوکان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بوکان گفت: 11 طرح مدرسه‌سازی در شهرستان بوکان به بهره‌برداری رسید.

احمد رحمانی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: این طرح‌ها به مناسبت هفته دولت در شهرستان بوکان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: در این هفته مدارس چهار کلاسه خانقاه و دو کلاسه سقزلو از سوی بسیج سازندگی، مدارس دو کلاسه روستاهای قوضی اخوی، قلعه تپه، آلبلاغ و عباس‌آباد از جمله این طرح‌ها هستند.
رحمانی گفت: مدرسه سه کلاسه قره‌گل و مدارس یک کلاسه روستاهای قالوی شیخان، حمزه‌آباد، کانی سبزه و عالی آباد از دیگر طرح‌های مدرسه‌سازی به بهره‌برداری رسیده در هفته دولت سال جاری است.
وی افزود: طرح‌های نوسازی مدارس در قالب 15 کلاس درس و در زمینی با زیربنای 835 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 905 میلیون ریال از اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس آموزش و پرورش بوکان اضافه کرد: با بهره‌برداری از 15 کلاس درس 180 دانش‌آموز از این کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های تابستانی افزود: یک هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان بوکان از پایگاه‌های تابستانی بهره‌مند شدند.
وی گفت: این تعداد دانش‌آموز در کلاس‌های قرآنی سطح یک و دو روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، کامپیوتر، طراحی، سفال‌گری، خیاطی، کلاس‌های تقویتی در رشته زبان انگلیسی و ریاضی و فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های بسکتبال، والیبال، شطرنج و فوتسال حضور داشتند.
رئیس آموزش و پرورش بوکان ادامه داد: با توجه به تعدادکل دانش‌آموزان در مقاطع سه‌گانه سهمیه فعالیت‌های تابستانی شهرستان بوکان 10 پایگاه (پنج پایگاه دخترانه و پنج پایگاه پسرانه) بوده که با همکاری اعضای ستاد اوقات فراغت زیر پوشش رفته است.
رحمانی تصریح کرد: در راستای سیاست‌های سازمان آموزش پرورش آذربایجان غربی با توجه به برنامه‌های ابلاغی فعالیت تابستانی را در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌‌آموزان متناسب با نیازهای جسمی، روحی، عاطفی، اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی آغاز و سبب شکوفایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد