هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

فرمانده نیروی انتظامی بوکان:
3 باند جعل و توزیع اسکناس در بوکان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی بوکان سه باند جعل و توزیع اسکناس در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

غلامرضا جهانپور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: این سه باند که به صورت جداگانه و در سه عملیات مختلف منهدم شدند به وسیله اطلاعات مردمی و کار اطلاعاتی و خبری شناسایی شده بودند.
وی گفت: در یکی از این عملیات یکی از ماموران نیروی انتظامی با نفوذ در باند و انجام یک معامله صوری و سپس حضور نیروهای پلیس موفق به ضربه زدن و انهدام این باند شدیم.
فرمانده نیروی انتظامی بوکان اضافه کرد: در انجام این عملیات که در دو روز گذشته انجام شد، 2 هزار و 284 قطعه اسکناس جعلی 5 هزار تومان به ارزش 13 میلیون و 420 هزار تومان، 11 قطعه ایران چک جعلی 50 هزار تومانی به ارزش 550 هزار تومان و 269 قطعه ایران چک جعلی 100 هزار تومانی به ارزش 26 میلیون و 900 هزار تومان کشف و ضبط شد.
بنا به گفته وی مجموع ارزش ریالی اسکناس‌های مکشوفه 52 میلیون و 840 هزار تومان است.
وی همچنین از کشف چهار دستگاه چاپگر لیزری رنگی، یک دستگاه اسکنر، 14 دستگاه کیس رایانه، یک دستگاه پرس مخصوص چاپ، ورق تفلون برای چاپ نوار عرضی اسکناس جعلی، فیلم و بوم مخصوص چاپ نخ اسکناس، رنگ والیه، دستگاه برش اسکناس جعلی و همچنین کشف 200 لیتر مشروبات الکلی دستساز خبر داد.
جهانپور تصریح کرد: در این جریان سه نفر دستگیر و یک خودرو پژو 405 توقیف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد