هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

بوکان به تعداد 48 محله تفکیک

بوکان به تعداد 48 محله تفکیک شده است

 شهر بوکان بر اساس نرخ‌های رشد جمعیت، جنسیت، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال به تعداد 48 محله تفکیک شده است.

بوکان به تعداد 48 محله تفکیک شده است

 شهر بوکان بر اساس نرخ‌های رشد جمعیت، جنسیت، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال به تعداد 48 محله تفکیک شده است.


 حسن عباسی در سومین جلسه ستاد توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها و مشاور طرح برابر دستورالعمل ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی عمل کنند و نظرات خود را برای ارتقای طرح و چگونگی اجرایی کردن آن دبیرخانه ستاد شهرستان ارسال و با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اجرایی کردن این طرح مطالعات بیشتری انجام دهند.
وی با اشاره به برنامه‌های دولت در ساماندهی و توانمندسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی محیط شهری و تأمین خدمات زیربنایی از اهداف این طرح است که با مطالعه و نیازسنجی مناطق کم ‌برخوردار اجرایی می‌شود.
عباسی با تأکید بر اهتمام نهادهای مسئول به مباحث فرهنگی و اجتماعی در این مناطق افزود: رشد نامتعارف حاشیه شهر در نتیجه مهاجرت ساکنان از مناطق کم ‌برخوردار عامل به هم خوردگی نظام شهری در این مناطق است که با برنامه‌های ساماندهی نسبت به احیای این مناطق اقدام می‌شود.
وی توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان این مناطق، ساماندهی خدمات عمومی شهری و بهبود کیفیت ساخت و سازها را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
فرماندار بوکان در ادامه از تشکیل کمیته‌ای تخصصی در این ستاد خبر داد تا مشاوران طرح از این طریق با دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با اجرای طرح تعامل تنگاتنگ داشته باشند.
در پایان قرار شد محله‌های عشایر، اینگیجه، اسلام‌آباد و کلتپه در اولویت ساماندهی قرار گرفته و مورد بررسی قرار گیرد. در این جلسه آخرین وضعیت برنامه‌های مطالعاتی، شناسایی اولویت‌های عمرانی و خدماتی در این مناطق بررسی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد